Tracia Tenis Club

Cand pasiunea intalneste performanta

Scoala de tenis

Pentru cei care indragesc acest sport, dar nu l-au practicat inca, sau sunt incepatori, cat si pentru cei care doresc sa se perfectioneze, clubul nostru va pune la dispozitie experienta unor antrenori care au pregatit generatii de sportivi si care ii pregatesc pe campionii de maine

Beneficiind de vasta experienta in domeniu a doi antrenori profesionisti, a fost pus la punct un program complex de cursuri de initiere sau perfectionare

Antrenorii TRACIA TENIS CLUB

Andrei Serban
Ioan Miron

Cursuri Tenis pentru Copii

Practicarea sportului de catre copii este OBLIGATORIE pentru ca favorizeaza constructia osoasa, permite o buna dezvoltare a inimii, plamanilor si muschilor.

  • Sanatate si Competitie pentru copii tai
  • Dezvoltarea calitatilor ce tin de forta si rezistenta
  • Dezvoltarii capacitatilor coordonative si a vitezei
  • Dezvoltatarea simtului tactic si solidaritatea
  • Capacitatea de reactie, Echilibru

Cursuri Tenis pentru Incepatori sau Avansati

Cursurile de tenis se adreseaza oamenilor ce se incadreaza in toate categoriile de varsta.

Pentru a putea beneficia de efectele jocului de tenis, mentinerea formei, a sanatatii dar si imbunatatirea performantelor, acesta trebuie practicat corect.

Atat pentru cei ce sunt incepatori, cat si pentru cei care doresc sa se perfectioneze, clubul de tenis Tracia va pune la dispozitie suprafete optime de joc, conditii si dotari ireprosabile cat si experienta antrenorilor nostri.

  • Sanatate si Competitie pentru copii tai
  • Dezvoltarea calitatilor ce tin de forta si rezistenta
  • Dezvoltarii capacitatilor coordonative si a vitezei
  • Dezvoltatarea simtului tactic si solidaritatea
  • Capacitatea de reactie, Echilibru

Sfaturi utile inainte de inceperea orelor de tenis:

  • Mananca cu cel putin 40 minute/1 ora inainte de ora de tenis.  O masa usoara.
  • Vino cu cel putin 15 minute inainte de inceperea orei de tenis
  • Incalzirea inainte de meci este foarte importanta! Tenisul este un joc ce solicita musculatura dar si articulatiile!
  • Aloca cel putin 10 minute pentru incalzire, exercitii statice si dinamice, stretching, inainte de meci
  • Hidrateaza-te corect si stabileste 2-3 pauze in timpul meciului.

Rezervare cu plata online 100% securizata!